keskiviikkona, joulukuuta 27, 2006

Joululahjoja

Suureksi harmikseni joudun toteamaan, että minulla ei ole kuvia isosta osasta tekemiäni joululahjoja. :/ Osasta olen unohtanut ottaa kuvan (vaikka kuvittelin kuvien odottavan minua täällä koneella) ja osasta en ehtinyt ottaa kuvaa. Asiaa sen enempää murehtimatta esittelen niitä kuvia, jotka olen ottanut.

Ensimmäisenä nätti kukkakaulakoru.
Hopealukko, pronssinväriä makeanvedenhelmiä ja lasihelmiä ja mausteena muutama turkoosi siemenhelmi ja kristalli.

Kettu-kännykkäpussi on huovutettu kaavan ympärille. Kasvot olen jälkikäteen ensin neulahuovuttanut ja sitten vielä märkähuovuttanut.

Suomenlampaanvillaa

Kuutamokukka-riipus on tehty Eni Okenin ohjeella.
Makeanveden helmiä, ruusukvartsia, kissansilmälasihelmiä ja hopeasisushelmiä.

3 kommenttia:

Mags kirjoitti...

Tuo kännykkäpussi!! Sinä se huovutat villasta PALJON sellaista, mistä minä pidän sikana, tai kettuna... ;-D

Anonyymi kirjoitti...

Uih, kettu! Mahtavan näköinen! *kuolaa* ;)

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä on söpöjä huovutuksia! Ja persoonallisia!