sunnuntaina, lokakuuta 22, 2006

Valon puute

Minulla ei tällä kertaa ole kuvia esiteltäväksi. Olen kyllä tehnyt kaiken näköistä, mutta valo ei yksinkertaisesti ole pariin päivään riittänyt kuvaamiseen. Täällä on ainakin 3 päivää satanut koko ajan ja taivas on synkkä ja harmaa. :( Meidän kökkökameralla ei tule kuvia tällä säällä. :/

Mutta sellaisia uutisia minulla olisi, että tilasin torstaina kuulat kiillotusrumppuuni. :) Samaan syyssyyn tilasin myös parit uudet pihdit, sahan ja sahanteriä. Odotan innolla huomista postia. Sain rakkaalta kaasoltani ja hänen mieheltään vanhan akkuporakoneen, jolla on hyvä pyöritellä hopeaa spiraaleille. Hopeaketjut, täältä tullaan!

1 kommentti:

Julia kirjoitti...

Kiitos! :D

Hyvinhän ne kuvat sulla on blogissasi. Mehän emme tietenkään näe, kuinka paljon olet joutunut tappelemaan saadaksesi ne nätisti...

En mä mielestäni tee mitään ihmeellistä niiden kuvien kanssa. Mulla on valkattuna se, että kuvat tulee keskelle ja keskikokoisina. Olisin halunnut laittaa kuvat vasempaan reunaan, mutta silloin se änkee tekstiä siihen kuvan viereen ja välillä rivillä ei sitten ole kuin yksi sana. Mulla on kyllä käytössä Beta Blogger. En tiedä onko sillä vaikutusta.