maanantaina, helmikuuta 26, 2007

Kaunotar ja hirviö

Minä tunnen suurta sympatiaa kaikkia parjattuja, epätäydellisiä helmiä kohtaan. Eivät ne toki sovi kaikkiin koruihin, mutta jotenkin tuntuu, että jokaiselle on oma paikkansa.

Nämä kirjanmerkit taitavat olla minun kuukauden "teemakoruni". Kaunotar on kiillotettu kiillotusrummussa ja siinä on pari kimaltelevaa kristallia. Hirviö puolestaan on taottu kuopikkaaksi ja patinoitu (mitä ei juuri kuvasta näy). Siinä roikkuu kiinalainen onnenraha ja kuopallinen valtamerijaspis, jonka Henna uhkasi heittää roskiin, mutta lahjoitti onneksi minulle. Tein merkit ystäväpariskunnalle, jonka molemmat osapuolet ovat sekä ulkoisesti että sisäisesti kauniita ihmisiä. :)


7 kommenttia:

Kastehelmi kirjoitti...

Siis apua, kuinka kukaan voi heittää kiviä roskiin! Pitäiskö perustaa "pelastakaa kivihelmet" järjestö ;) Noin näpsäkästi sait hylkiöhelmenkin toimimaan, kirjanmerkit ovat kuin jostain kapteeni Nemon matkalta :)

Anonyymi kirjoitti...

Merkit on upeita ja idea hyvä! Voi olla myös rumaa ollakseen kaunista. :)

Anonyymi kirjoitti...

Tosi upeita kirjanmerkkejä! Hyvä kun sait pelastettua hylkiöjaspiksen, tähän tarkoitukseen sopii hyvin :) Nuottiavain on kiva.

Anonyymi kirjoitti...

Kivat kirjanmerkit!! Mun silmissä tosin tuo Hirviö on Kaunotar, tykkään siitä! :) Tuo sun Kaunotarkin on kaunis nuottiavaimineen, mutta jotenkin tuossa Hirviössä on luonnetta ja syvyyttä! :)

Mags kirjoitti...

Minun mielestäni tämä on ihastuttava pariskunta :-D Erityisesti tuo hirviö on niin persoonallinen ja komea!

Julia kirjoitti...

Kiitos, kiitos! Ja terveisiä L ja T, jos satutte tätä lukemaan. :)

Anonyymi kirjoitti...

Mie oon kyl huomannu et oot mieltyny lehtii ;)